пʼятницю, 5 лютого 2016 р.

Project Life - Grandiose

Привіт-Привіт :-)

Давно мене вже тут не було, але я продовжую читати вас, милуватись і надихатись вашими роботами! А сьогодні одне завдання мене так надихнуло, що я вирішила показати вам і свою роботу ))) Прожект лайф звісно, тепер в мене це улюблений вид скрапу)


Ви здогадались про яке завдання йдеться?
Бумага-Марака PL: Задание №10. Крупный заголовок




Цього року я випробовую новий підхід до ПЛ: класичний, по тижнях. А три роки до того, я вела ПЛ по подіях, і обормляла їх за принципом скрап-сторінок, тому в мене майже на кожній сторінці присутній заголовок і часто вони досить великі.
Сьогодні я вам показую одну з сторінок про літні канікули, ми їздили відпочивати на Лазуровий берез Франції, щоранку, поки ще не було спекотно, ходили гуляти по краю мису, пейзажі там просто неймовірні, вражаючі і грандіозні! Про це і сторінка :-)

Ще кілька пейзажів для тих, кому хочеться вже літа і моря ;-)




12 коментарів:

  1. Ммм, как красиво! И страничка и фото! Да, лета уже немного хочется)

    ВідповістиВидалити
  2. Ой как здорово! Хочется побольше видеть такой красоты!

    ВідповістиВидалити
  3. Таня, шикарная страничка, здорово все подобрала, цвета и декор - супер!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аня, спасибо за теплые слова, я рада, что страничка понравилась!

      Видалити
  4. Таня, чудові краєвиди! І сторінка ПЛ також! Мені дуже сподобалась! Дякую за участь у завданні від Бумага-Марака

    ВідповістиВидалити
  5. Я тут самая последняя отмечаюсь! :) Тань, с удовольствием обменяюсь с тобой небольшими подарочками! Искала твою почту - не нашла! Напиши мне, пожалуйста, на papercraft.minsk@gmail.com, обговорим все детали! :))
    П.С. Потрясающая страничка! Мне очень понравилась твоя интерпретация нашего задания! И спасибо за море, хоть бы уже его наяву увидеть! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. cпасибо, Наташа! напишу тебе по мейлу :-) свои координаты в блоге не оставляю - за исключением редких случаев не вижу в этом надобности)))

      Видалити
    2. Танюююш! Ты куда подевалась? Не могу до тебя по почте достучаться! :)

      Видалити
  6. cette page de PL est vraiment super jolie, j'aime beaucoup cette grande photo sur le côté!

    ВідповістиВидалити